Sånn ser foten min ut no. Litt hoven endo,men i dag gjekk eg mine første steg, men full vekt på den. Eg hadde ganske vondt etterpå, men no bryr eg meg rett og slett ikkje om det i det heile. No blir eg frisk i foten igjen, og forhåpentlegvis så kjem eg ikkje til å ha problemer med foten igjen. Heile situasjonen er jo hell i uhell. Hell at eg er her, men uhell at eg er så langt vekke heimante. Men heime trudde dei jo at det var senebetennelse eg hadde, i tre år... Vell, eg er på betringens veg, eg skal reise gjennom Kina i Mai-Juni, og i August vert det Austeriket++ Kan ting bli betre?! Posted by Hello

Comments

Anonymous said…
Ein tidlegare arbeidskollega av meg, bora i si tid eit hol i fingeren.
Den har vore mykje tull med oppetter tida, og har fått ein rar spiss utforming. Men som han sa: "Jeg kan ikke klage, for den er veldig fin å klø seg i øret med!"

Kanskje Yoga er tingen, Ise?! ;-)

Popular Posts