Frustarsjon i bøtter og spann

Kjenner du den følesen av å ha for mykje å gjer, og at du ikkje greier å fokusera på ein ting fordi du har 10 andre ting du skulle ha gjort...? Den følelsen har eg akkurat no. Eg fekk nett ein e-post av Chinese Studies læraren min om at Søndag 23 jan. Er og blir deadlinen for courseworket, me har fått fri i frå klassen hans i to veker, han delte ut oppgåvene før jul. Og eg har ikkje gjort noko. Gløymte eg å nevna at eg har Historie Internal Assesment, Engelsk Written task, Math Project, også trur eg det var ein biologi lab som skulle leverast inn på Onsdag og ein omfattande biologi prøve på Fredag med stor O! Og her sitt eg og klagar over arbeidet i stadan for å ta til med det. Prøver eg å unngå arbeidet? Tildels, prøver iallefall å skyve det vekk. Eg kjem ikkje til å vera normal igjen før den 12 Mai. Siste dag, aldri meir IB, avsluttning på eit kapittel i livet mitt. Eg griner ikkje, ikkje no. Kanskje gjer eg det då, og etterpå. No får eg kvelingfornemelsar av for mykje arbeid. 18 veker viser kalenderen at eg har igjen i Hong Kong.

Comments

Popular Posts